ΔΙΑΛΕΙΜΜΑΤΙΚΗ ΝΗΣΤΕΙΑ – Πως Να Ξεκινήσετε & Ποια Είναι Τα Οφέλη; | Ακαδημία Υγείας

Γιατί η διαλειμματική νηστεία είναι τόσο σημαντική και ωφέλιμη;

Η διαλειμματική νηστεία, στην ουσία είναι οι ώρες κατά τις οποίες απέχουμε από την λήψη τροφής και οι ώρες στις οποίες τρώμε κανονικά.

Αν εμβαθύνετε στο θέμα της διαλειμματικής νηστείας, θα δείτε ότι με την μέθοδο αυτή αυξάνεται η νευρογένεση. Είναι η δημιουργία νέων νευρικών συνδέσεων στον εγκέφαλό μας. Όσο περισσότερες νευρικές συνδέσεις υπάρχουν στον εγκέφαλο μας τόσο περισσότερη ενέργεια και δύναμη θα έχουμε. Δηλαδή δεν θα έχουμε αυτήν την θολούρα στο μυαλό ενώ θα αυξηθεί η συγκέντρωση της προσοχής.

Για αυτό σας προτείνω ανεπιφύλακτα να δείτε το παρακάτω βίντεο στο οποίο εξηγώ πως να ξεκινήσετε την διαλειμματική νηστεία.

Discussion

  1. Avatar
    ΚΑΛΟΜΕΝΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ
  2. Avatar
    λενα

Αφήστε το σχόλιο εδώ:

More in Εργαστήριο Γνώσεων
Ποιες Βιταμίνες Χρειάζονται Οι Αρθρώσεις & Σε Ποιες Τροφές Υπάρχουν; 

Το ανθρώπινο σώμα αποτελείται πάνω από 150 αρθρώσεις! Για όσο καιρό αυτές...

Close