Ποια είναι η αλήθεια για το γάλα & τα γαλακτομικά προϊόντα;

Πιθανόν να έχετε ακούσει, ότι αν προσέχετε την διατροφή και τις θερμίδες σας, δεν πρεπει να πίνετε γάλα; Γενικά με το γάλα υπάρχουν πολύ μύθοι.

Το γάλα είναι μια αμφιλεγόμενη τροφή, η οποία τα τελευταία χρόνια έχει δημιουργήσει αρκετή αναστάτωση στο χώρο της διατροφής. Μπορούμε να πούμε ότι οι έρευνες, ακόμα και οι απόψεις των ειδικών υγείας περι γάλακτος διίστανται. Άλλοι υποστηρίζουν ότι μια ασφαλής τροφή και άλλοι ότι είναι μια τροφή που προκαλεί μια σειρά από προβλήματα και προτείνουν τον περιορισμό ακόμα και τον αποκλεισμό των γαλακτοκομικών προϊόντων.

Από προσωπική εμπειρία παρατηρώ ότι μερικοί άνθρωποι αποκλείοντας εντελώς τα γαλακτοκομικά προϊόντα, πράγματι αρχίζουν να νιώθουν πολύ καλύτερα. Με τα λεγόμενά τους υποχωρούν κάποιες ασθένειες που είχαν για πολλά χρόνια. Ωστόσο υπάρχουν άνθρωποι οι οποίοι δεν έχουν δει απολύτως καμία διαφορά αποκλείοντας τα γαλακτοκομικά προϊόντα. Οπότε στην πράξη τα πράγματα είναι τελείως διαφορετικά από την θεωρία.

Πάμε να δούμε ορισμένα πράγματα σχετικά με το γάλα👇

✅Το γάλα δεν εμποδίζει το αδυνάτισμα. Αντιθέτως, τα λιπαρά οξέα και η πρωτεΐνη ορού γάλακτος που βρίσκονται στο γάλα και τα γαλακτοκομικά προϊόντα έχουν εξαιρετικό δείκτη κορεσμού. Τι σημαίνει αυτό; Σημαίνει ότι, εάν έχετε γαλακτοκομικά στη διατροφή σας, θα αισθάνεστε λιγότερο πεινασμένοι όταν έχετε δημιουργήσει ένα έλλειμμα θερμίδων. Και, όπως θα γνωρίζετε, η ικανότητα να αντιστέκεστε στο αίσθημα της πείνας είναι το κλειδί για να πετύχετε τον στόχο στην απώλεια βάρους.

❗️Τα γαλακτοκομικά προϊόντα εμποδίζουν την απώλεια βάρους εάν τα χρησιμοποιείτε υπερβολικά (λόγω θερμίδων που έχει το γάλα, μπορεί να ξεπερνάτε τις ημερήσιες θερμίδες σας). Ωστόσο, το πρόβλημα εδώ δεν είναι στο γάλα, αλλά στο γεγονός ότι δεν έχετε περιορίσει τις θερμίδες από την διατροφή σας. Το ίδιο μπορεί να συμβεί και με το ρύζι κοτόπουλο.

✅Το γάλα δεν ξεπλένει το ασβέστιο από τα οστά. Ναι, επικρατεί ένας τέτοιος μύθος. Το ασβέστιο στα γαλακτοκομικά προϊόντα είναι από τις πιο βιοδιαθέσιμες μορφές, σε σχέση με άλλες ομάδες τροφίμων. Μην ξεχνάτε, ότι εάν δεν υπάρχει αρκετό ασβέστιο στο σώμα, ο οργανισμός θα πρέπει να το παίρνει από τα αποθέματα του. Και, όπως γνωρίζετε, το 99% ασβεστίου υπάρχει στα οστά μας.

❗️Το γάλα δεν πρέπει να το καταναλώνεται εάν έχετε δυσανεξία στη λακτόζη. Όσοι έχουν δυσανεξία, αυτό το γνωρίζουν. Ωστόσο, υπάρχει διέξοδος από αυτή την κατάσταση: γάλα χωρίς λακτόζη, γιαούρτια.

✅ Το γάλα δεν προκαλεί κατακράτηση. Η κατακράτηση υγρών μετά την κατανάλωση γαλακτοκομικών προϊόντων μπορεί να οφείλεται στην υψηλή περιεκτικότητά τους σε νάτριο. Αυτό μπορεί να συμβαίνει όταν δεν υπάρχει αρκετό αλάτι στη διατροφή σας και κυρίως ανισορροπία νατρίου -καλίου. Ναι, το οξύμωρο της υπόθεσης είναι ότι ο οργανισμός θα κάνει την κατακράτηση υγρών, εφόσον του λείπει το αλάτι.

❗️Τα λιπαρά του γάλακτος μπορεί να έχουν κακή επίδραση στην κατάσταση του δέρματος. Εδώ είναι θέμα τύχης. Μπορεί ναι, μπορεί όχι.

✅Κάποιοι ισχυρίζονται, ότι οι άνθρωποι είναι τα μόνα πλάσματα που καταναλώνουν το γάλα άλλων ζώων,
εσείς τι γνώμη έχετε πάνω σε αυτό;

Αφήστε το σχόλιο εδώ:

More in Εργαστήριο Γνώσεων
Τα Πιο Επικίνδυνα & Τα Πιο Ωφέλιμα Πράγματα Για Τις Αρθρώσεις

Το ξέρατε ότι υπάρχουν ορισμένες βιταμίνες, οι οποίες βοηθούν στην παραγωγή αρθρικού...

Close