Πως Να Χάσετε Βάρος, Χωρίς Δίαιτες;

Πως Να Χάσετε Βάρος Χωρίς Δίαιτες 8 Επιστημονικά Τεκμηριωμένες Συμβουλές 

 

Η δίαιτα είναι ένας από τους πιο δημοφιλής τρόπους, όταν κάποιος παίρνει απόφαση να χάσει μερικά κιλά. Στις μέρες μας υπάρχουν πάνω από 30.000 δίαιτες και αν μία από αυτές θα είχε κάποιο σταθερό αποτέλεσμα, τότε δεν θα υπήρχαν οι υπόλοιπες. Συμφωνείτε; Ο λόγος που οι δίαιτες δεν δουλεύουν είναι ότι ο εγκέφαλος αυτόματα τις συνδέει με πολλές στερήσεις στην διατροφή και σε παλιές αποτυχημένες προσπάθειες.

Είμαι σίγουρος ότι οι περισσότεροι που βλέπετε αυτό το βίντεο θα έχετε μπει στην διαδικασία να ακολουθήσετε κάποια δίαιτα αλλά χωρίς κάποια σταθερά αποτελέσματα. Κατά βάθος όλοι μας γνωρίζουμε ότι οι δίαιτες δεν είναι και η καλύτερη ασχολία. Το ερώτημα όμως είναι πως μπορουμε αλλιώς να χάσουμε τα περιττά κιλά; Πολλές μελέτες μας δείχνουν ότι υπάρχουν πολύ πιο αποτελεσματικοί τρόποι για να χάσετε τα περιττά κιλά και να αποκτήσετε το σώμα των ονείρων σας, χωρίς στερήσεις από την δική σας πλευρά. Και φυσικά, αυτό που είναι πολύ σημαντικό είναι αυτό που θα κάνετε να μην έχει αρνητικές επιπτώσεις στον οργανισμό.

1. ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΚΑΛΑ ΛΙΠΗ ΣΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΑΣ

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2692399/

Συνήθως οι περισσότεροι άνθρωποι όταν προσπαθούν να εφαρμόσουν κάποια δίαιτα το πρώτο που προσπαθούν να κάνουν είναι να περιορίσουν την πρόσληψη των ημερήσιων θερμίδων – κάτι που είναι πολύ σωστό! Για αυτό, τους είναι απολύτως λογικό να σταματήσουν να καταναλώνουν τροφές πλούσιες σε λίπη, όπως, ξηρούς καρπούς, σπόρους, τυρί και βούτυρο. Το παράδοξο είναι ότι πρέπει να γίνει ακριβώς το αντίθετο. Τα καλά λίπη απαιτούν πολύ περισσότερο χρόνο για να επεξεργαστούν σε σύγκριση με τις πρωτεΐνες και τους υδατάνθρακες, με αποτέλεσμα το αίσθημα του κορεσμού, όταν καταναλώνουμε τέτοιες τροφές να διαρκεί για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Επιπλέον, αυτή η έρευνα μας δείχνει, ότι τα μονοακόρεστα λίπη βοηθούν στο σώμα να απορροφά και να επεξεργάζεται πολύ καλυτερα διάφορα θρεπτικά συστατικά όπως λυκοπένιο, λουτεΐνη και βήτα-καροτένιο.

Για αυτό προσθέστε στην διατροφή ανάλογα τον τύπο διατροφής που ακολουθείτε, το αβοκάντο, τα καρύδια, τις ελιές, τον σολωμό, τα αυγά, τους σπόρους, την παρμεζάνα και άλλες τροφές που περιέχουν τα καλά λίπη. Και να είστε σίγουροι ότι δεν θα αργήσετε να βλέπετε τις θετικές αλλαγές στο σώμα σας.

 

2. ΝΑ ΜΕΤΡΑΤΕ ΤΙΣ ΘΕΡΜΙΔΕΣ ΠΟΥ ΧΑΣΑΤΕ!

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4990242/

Πολλοί άνθρωποι πιστεύουν ότι μετά την επίσκεψη στο γυμναστήριο, έχουν κάψει πολλές θερμίδες. Στην πραγματικότητα οι θερμίδες που χάθηκαν δεν είναι και τόσο πολλές. Αυτό το επιβεβαιωνει η έρευνα που δείχνει ότι οι άνθρωποι με περιττά κιλά υπερεκτιμούν τον αριθμό τον θερμίδων που ξόδεψαν κατά την διάρκεια μιας προπόνησης. Για αυτό μετά την προπόνηση επιτρέπουν στον εαυτό τους να φάνε λίγο παραπάνω. Ακριβώς εδώ κρύβεται και η αιτία του προβλήματος. Το κλειδί στο χάσιμο του βάρους, είναι η κατανάλωση λιγότερων θερμίδων από αυτές που αναλογούν στον βασικό σας μεταβολισμό (πληροφορίες, πως να υπολογίσετε τις ημερήσιες σας θερμίδες, θα βρείτε στην περιγραφή του βίντεο). Αυτό δεν σημαίνει ότι μετά την προπόνηση δεν πρέπει να φάτε αλλά θα πρέπει να υπολογίσετε τις θερμίδες που θα πάρετε από το μετά προπονητικό σας γεύμα. Αν αυτό δεν το λάβετε υπόψιν, τότε τα αποτελέσματα από τις επισκέψεις στο γυμναστήριο θα είναι λυπηρά.

Εσείς πόσο συχνά γυμνάζεστε; Μπορείτε να ψηφίσετε εδώ. Θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον η στατιστική. 

 

3. ΝΑ ΠΛΕΝΕΤΕ ΣΧΟΛΑΣΤΙΚΑ ΤΑ ΦΡΟΥΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΛΑΧΑΝΙΚΑ

https://www.intechopen.com/books/pesticides-in-the-modern-world-effects-of-pesticides-exposure/pesticide-and-human-health

Το ξέρατε ότι τα λαχανικά και τα φρούτα μπορεί να είναι η αιτία του υπερβολικού βάρους εφόσον… δεν πλένονται καλ; Αυτό οφείλεται στο γεγονός είναι ότι τα φυτοφάρμακα στη φλούδα τους μπορεί επιβραδύνουν τον μεταβολισμό και μπορούν ακόμη και να προκαλέσουν αύξηση βάρους. Οι ουσίες αυτές έχουν σχεδιαστεί για να προστατεύουν τις καλλιέργειες από τα παράσιτα, αλλά έχουν σημαντικό αντίκτυπο στην ανθρώπινη υγεία.

Ένας αποτελεσματικος τρόπος για να λαμβάνετε είναι μέσω των σμουθις.

 

4. ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ ΣΤΗΝ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΑΣ

https://www.tum.de/en/studies/studinews/issue-042015/show/article/30517/

Οι Γερμανοί επιστήμονες έχουν διαπιστώσει ότι η προσθήκη ελαιολάδου στα τρόφιμα συμβάλλει στον άμεσο και αποτελεσματικό κορεσμό. Επιπλέον, ακόμη και μόνο η μυρωδιά αυτού του ελαίου παρατείνει τον χρόνο διατήρησης του σταθερού επίπεδου ζάχαρης στο αίμα, με αποτέλεσμα να μας βοηθά από πρόωρη αίσθηση πείνας. Αξίζει να σημειωθεί οτι ο μεγαλύτερος αριθμός ενώσεων που εμποδίζουν την πείνα βρίσκεται στις ελληνικές ποικιλίες ελαιόλαδου.

5. ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕΤΕ ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ ΣΑΣ

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3178114/

Η όρεξή μας, ρυθμίζεται σε μεγάλο βαθμό από μια ορμόνη, η οποία ονομάζεται γκρελίνη. Το επίπεδό της γκρελίνης αυξάνεται όταν έχουμε άγχος και μειώνεται ανάλογα με την ευχαρίστηση που λαμβάνουμε από το φαγητό. Με απλά λόγια, εάν φάγατε με ευχαρίστηση, τότε η πείνα δεν θα γίνει αισθητή σύντομα, αλλά αν φάγατε κάτι χωρίς να έχετε όρεξη, τότε να είστε σίγουροι ότι μετά από λίγη ώρα θα επισκεφθείτε πάλι την κουζίνα στην αναζήτηση τροφής που θα ικανοποιήσει την όρεξη σας.

Επομένως, καλό είναι να αποφεύγετε να τρώτε τροφές που δεν σας αρέσουν στην αρχική τους μορφή, παρόλο που μπορεί να είναι και ωφέλιμες, αλλά να τις αντικαταστήσετε με αυτές που πραγματικά σας αρέσουν ή να τις φτιάξετε σε συνδυασμό με άλλες. Παράδειγμα, αν δεν σας αρέσει η γευση που έχει το αβοκάντο, τότε φτιάξτε μεξικάνικη σάλτσα γουακαμόλε, συνταγή θα βρείτε κάτω στην περιγραφή του βίντεο.

 

6. ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΑ ΣΩΣΤΑ ΖΥΜΑΡΙΚΑ

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/3743316

Ο γλυκαιμικός δείκτης δείχνει την ταχύτητα με την οποία το αντίστοιχο τρόφιμο απορροφάται από το σώμα. Όσο χαμηλότερος είναι ο γλυκαιμικός δείκτης της τροφής, τόσο πιο αργά η γλυκόζη θα εισέλθει στο αίμα. Κατά συνέπεια, το σώμα θα παράγει μικρές δόσεις ινσουλίνης για να επεξεργαστεί την τροφή.

Διαφορετικά, αν η τροφή έχει υψηλό γλυκαιμικό δείκτη, τότε μεγάλη ποσότητα γλυκόζης θα εισχωρήσει στην κυκλοφορία του αίματος και το σώμα θα αναγκαστεί να παράγει μεγάλη ποσότητα ινσουλίνης για να εξισορροπήσει την γλυκόζη. Αυτό, με τη σειρά του, μετά από λίγη ώρα θα δημιουργήσει απότομη πτώση της γλυκόζης με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί σύντομα η επιθυμία για φαγητό. Έτσι λοιπόν, οι τροφές με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη συμφέρουν πολύ περισσότερο για την απώλεια βάρους.

Όπως αποδείχθηκε, οι διάφοροι τύποι ζυμαρικών έχουν διαφορετικό γλυκαιμικό δείκτη. Για αυτό να επιλέγετε ζυμαρικά με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη.

 

7. ΝΑ ΤΡΩΤΕ ΤΡΟΦΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΣΒΕΣΤΙΟ

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/15090625

Αν είστε από τους ανθρώπους που έχετε αποκλείσει από την διατροφή σας τα γαλακτοκομικα προϊόντα λόγω δυσανεξίας στη λακτόζη, τότε θα πρέπει να φροντίσετε να καταναλώνεται εναλλακτικές τροφές πλούσιες σε ασβέστιο και να εξασφαλίσετε στον οργανισμό σας την ημερήσια πρόσληψή του. Σύμφωνα με την έρευνα, το ασβέστιο επιταχύνει τον μεταβολισμό των λιπών. Το βάρος των συμμετεχόντων στην έρευνα που λάμβαναν συμπλήρωμα ασβεστίου μειώθηκε κατά 26-70% σε σύγκριση με την ομάδα ελέγχου. Πριν σπεύσετε στην αγορά συμπληρωμάτων απλά τροποποιήστε την διατροφή σας και προσθέστε τροφές πλούσιες σε ασβέστιο.

 

8. ΝΑ ΤΡΩΤΕ ΜΑΥΡΗ ΣΟΚΟΛΑΤΑ

http://www.heraldopenaccess.us/fulltext/Obesity-&-Weight-Loss/Chocolate-Consumption-and-Health-Beliefs-and-its-Relation-to-BMI-in-College-Students.pdf

Η επόμενη έρευνα, μας δείχνει ότι η μαύρη σοκολάτα, όχι μόνο επηρεάζει θετικά την υγεία, αλλά επιδρά στα αποτελέσματα της απώλειας βάρους. Οι επιστήμονες έχουν διαπιστώσει ότι σε μια ομάδα ανθρώπων που ακολουθούν δίαιτα χαμηλών υδατανθράκων και συμπληρώνουν την διατροφή τους με μικρές μερίδες μαύρης σοκολάτας, δεν υπάρχει επιστροφή επιπλέον κιλών μετά από μερικές εβδομάδες δίαιτας. Προσοχή! αυτό συμβαίνει μόνο με την μαύρη σοκολάτα. Στην περίπτωση σοκολάτας γάλακτος θα έχετε αντίθετα αποτελέσματα.

Όπως βλέπετε, δεν υπάρχει κανένας λόγος να κάνετε δίαιτες αλλά αυτό που χρειάζεται να κάνετε είναι να ξεκινήσετε να τρώτε τροφές οι οποίες προσφέρουν στον οργανισμό τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά και δημιουργούν το αίσθημα του κορεσμού για πολλές ώρες.

Θα ήθελα να γράψετε στα σχόλια πόσα κιλά θα θέλατε να χάσετε, για να είστε ευχαριστημένοι με την εμφάνισή σας;

Αφήστε το σχόλιο εδώ:

More in Εργαστήριο Γνώσεων
ΚΟΡΟΝΟΪΌΣ – ΤΡΟΠΟΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟ ΙΟ ΤΗΣ ΓΡΙΠΗΣ

Πως μπορείτε να δυναμώσετε το ανοσοποιητικό σας σύστημα, να αποτρέψετε την εισβολή,...

Close